Lejla,

när det inte finns någon i hela världen som jag kan prata med, så vet jag alltid att jag har dig. När jag behöver något så mycket men inte hittar rätt sätt att samla tankarna själv så gör du det åt mig. Du ser fan till att jag fixar saker på riktigt! Haha! Mitt livs bästa kväll är jag fortfarande skyldig dig, det minns du väl? ;)
Och du vet säkert hur mycket allt det här betyder för mig, att jag har dig, att du finns... ett samtal bort.

Nån dag ska jag ringa mami och tacka för att hon födde dig... hahahaha!
Älskar dig min heting geting!

Det som skrivits
Postat av: Lejla

Ohhh vad rörd jag blev, nästan så att jag börja lipa människa! Du får inte vara så här jälva underbar.. i do love u. Och förresten, jag såååååååå måste ringa ikväll :D hahaha

2009-02-20 @ 16:36:26
URL: http://lekii.blogg.se/
Postat av: Edita

Eh pa to mora da je sto si luda kao i ja pa mozes procitati ono izmedu redova... hahaha! Samo nemoj lipa :P Men vadå? Visst fan får jag vara hur jävla underbar som helst?! :D Muahaha!

Necemo se ringat... al volim te :P

2009-02-21 @ 01:21:05
URL: http://diitah.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0