"Hejar du på Kroatien?"

Min favoriiit fråga... Eller inte.. Det är iaf den vanligaste frågan jag får, nästan lika ofta som "Hur mår du?"
Svar: Nej, jag har knappt följt handbollen, men på söndag så kommer jag hålla på Röd-Vitt :) (skrev det här igår, det var roligare då :) )

En annan rolig fråga;

Är inte du längre än honom?

Amen, ska jag installera ett måttband i hjärnan som kan mäta nästa snubbe jag träffar på och sedan signalera till hjärtat att det är "OK"??

Eller

Usch, (Va?/Oj/Shit) röker du?

Nej, jag håller bara i ciggen och låtsas göra det för att det är sååå coolt?


Ooh! Jag älskar människor!



Det som skrivits
Postat av: bosnier

fan va skönt att kroatien förlora

2009-02-01 @ 21:49:44
Postat av: Lejla

Snacka om att förra kommentaren var provokation, men jaja.

2009-02-01 @ 23:33:55
URL: http://lekii.blogg.se/
Postat av: Edita

Kakva jaja? :P



Edi visste vem som skulle vinna... Spelar ingen roll hur som helst, finns viktigare saker i livet än Kroatien i handboll. Men kul att det första NÅN tänker på är MIG när Kroatien spelar ;)

2009-02-02 @ 00:24:57
URL: http://diitah.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0