Jag vet

att jag är fett tråkig med dom här inläggen! Men jag pallar inte, jag har kanske något nytt på G... Men ono, jag paaaallar inte! Jag har annat för mig, jag riktigt njuter av allt det här som händer och jag orkar inte dela med mig... Sötare så... Hihihi!
Men jag kan berätta det här, jag älskar när jag lyssnar på mina inre röster! Nej, jag är inte galen, ni hör dom allihopa, vare sig ni vill erkänna det eller inte... Som här om dagen när jag gick förbi bokhandeln och något sa mig gå in... jag tänkte äh, gör det en annan gång, gick vidare... Men kunde fan inte släppa det så jag vände tillbaka, jag går in och det första jag ser; Heroin Diaries. Perfekt, fett med kärlek, sån jävla lycka! Ryckte boken från hyllan, raka vägen till kassan > största leendet på läpparna... tror ni det försvann sen eller? Nä, långt ifrån! Eller igår kväll... den lilla rösten sa mig gå istället för att ta tåget... oki, jag tar en promenadis till Odenplan, gissa om jag hittade roligaste butiken på vägen? Den med alla dom småsaker jag letat efter.. Jo precis, klart som fan att jag gjorde! Hihi! Nu säger min lilla röst Edi gå och lägg dig, du har en underbar dag framför dig... Sååå...Laku noooc... moja mala barbiko.. la la la..


Have I discovered the secret or confirmed my beliefs?


Det som skrivits
Postat av: Bambi

Heeej :D



ETO, ja har läst :P:P

I jesmo li sta odlucili u vezi ovoga?



2009-01-30 @ 22:56:58
Postat av: Anonym

O juste.... ja vet också :P:P

2009-01-30 @ 22:58:35
Postat av: Edita

Sta ti znas?? I sta se treba odluciti?? Me not konting.. :P

2009-01-31 @ 02:03:25
URL: http://diitah.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0