Rocky New Year!!

Det är ett nytt år... Insåg jag igår... Har inte haft tid att göra det ännu!
Nyårsfirandet var inte alls kul, vi hade inte för mycket mat och inte alls för mycket dricka, vi hade ingeeen bra musik och vi skrattade inte tills vi alla fick magkramper... NOT! Det var fucking obeskrivligt! 
Vi råkade lyssna på Rock HELA kvällen, det var verkligen inte meningen, men det blev så och alla vi rockade... ALLA! Det var helt flippat... Vissa däckade, någon brann... Alla blev på något sätt bestraffade under en lek sent under natten, trots att jag fick ta många av smällarna, både mina och andras straff... Oj nu låter det fett fel när jag läser igenom, hahaha! Det va typ "ät ajvar med ost och drick nått"... Alltså ju äckligare desto värre :) Nån som aldrig snusat skulle snusa, Edi tar det... Nån som var helt "slut" skulle sjunga, äh, Edi tar det... Frågor ställdes, men vi var försiktiga med tanke på sällskapet, man vill ju inte veta allt om alla...

Jag fick frågan;
"Om du fick kyssa vem som helst i hela världen i denna stund, vem skulle du välja?"
Jag: Eeeehm.. öööh... Jason Momoa?? (Alltid varit extremt het)
Bror: Va? Nikki då?
Jag: NIIIKKIIIIII Nikkiii Niiikkiiiii aaaaaahhhhhh *FLIPPAR*

Det var grymt! Hahaha! Trots klagomål dagen efter "Fan, bilo je dobro ali danas mi je zao sto nije bilo narodne"... Ah men, man kan inte klaga dagen efter, när man hade fett jävla kul! MAN KAN BARA INTE!
Fiiiifaaan vad najs det var, massa grym jävla musik! Fyrverkerieer! Maaat, dricka... Rockade med GH och sjöng tom hahahah! Det var sickasss fuun!

Tack för att ni rockade min värld den kvällen!!! Jag menar, hur grymt galen var inte festen om grannen ringer polisen.. på NYÅR?! Wooaaaaahhh!!!


Loud as F@*k!


Det som skrivits
Postat av: Anonym

"I vi se smrzavate zbog ovog, ahh b.."



HAHHAHHAHHA sköönaste!

2009-01-10 @ 16:03:26

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0