Det kommer, det kommer...

...ett nytt inlägg snart! Jag tänkte skita i det, sen tänkte jag spara det till senare. Men helvette vad förbannad vissa människor kan göra mig! Dom som snackar om saker dom inte vet så mycket om... Så det kommer ett inlägg snart, så snart jag har lugnat ner mig och satt ihop det så att Ni förståååår, så att ni inte misstolkar eller vrider på mina ord, som vanligt!

Hah. Precis när ämnet är så hett så kommer han där... Skitsnygg, självsäker och med ett lugnt och vackert leende säger han;

Jag tänkte att vi kanske kunde ses, eller något?

- Visst, ta mitt nummer...

Ja, Asmere (och ni andra beundrare som läser) när han kommer fram så där så inte fan spelar man "svårfångad" (inte för Edi orkar göra det annars heller). Rak fråga = Rakt svar. Men däremot när någon fjant kommer fram och slänger ur sig en kommentar om hur han behöver en flytväst för han tror att han skulle kunna drunkna i mina ögon, eller något om att min far måste vara tjuv, att han snott alla sjärnor och lagt de i mina ögon or what ever the fuck it could be, då... Då berättar jag gärna att tjejen brevid mig är min flickvän och vänder ryggen.

Som bloggkungen själv nästan sa;
To be continued...


Men innan dess, svara mig gärna på en fråga...
Varför är en tjej med en kille som hon VET är dålig, dålig i sig och dålig för henne?

Det som skrivits
Postat av: Asmer

heh al nisam skonto...va tjejen bredvid dig din tjej elr?...pita neko :)



vem e blogg kungen???

2009-03-03 @ 20:57:15
URL: http://asmere.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0