Njen je zivot cista bajka...

Allt jag tror på får jag ständigt bekräftelse på. Varje dag. Och allt jag velat ha, har jag nu och allt jag vill ha kommer att bli mitt. Det bara är så. Och det är så himla enkelt.

          If You believe in it, it will happend. If You don't, it wont.
Ja precis så simpelt är det. Och jag skrattar åt dom som skrattar åt mig, som säger att det inte fungerar. "Det funkar inte att bara tro". Ne men du tror inte, därför fungerar det inte, haha! Jag skrattar för att jag vet att det antingen är en ond cirkel;

  du tror inte = det händer inte > du tror ännu mindre.
Eller
  du tror = det händer > din tro förstärks > det händer igen... osv.

Det är inte mer komplicerat än så här! Och det är helt underbart! Man har hela tiden en sådan skön känsla, så som när man lägger sig i nytvättade lakan eller får jordgubbar i sängen när man vaknar... Ja, precis så fantastiskt är det! ;)


...jer jos vjeruje!


Det som skrivits
Postat av: Anonym

har du läst boken the secret ? :P

2009-03-26 @ 13:28:13
Postat av: Edii

Hahaha! Har vi en troende här eller? :P

Dokumentären funkar lika bra! =)

2009-03-26 @ 15:04:53
URL: http://diitah.blogg.se/
Postat av: Lejla

seeeeecret :)

2009-03-27 @ 02:31:03
URL: http://lekii.blogg.se/
Postat av: aleksic

Såå sant. Hemligheten!

2009-05-01 @ 21:29:28
URL: http://aleksic.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0